Descobreix el Congost de Mont-rebei amb caiac i a peu

La millor ruta del Congost de Montrebei

Kayak trekk Aragó Montrebei és la nostra activitat estrella ja que combina l’anada amb kayak i la tornada a peu pel Congost de Montrebei i les escales aragoneses de Montfalcó en una ruta exclusiva i que és per nosaltres la millor manera de gaudir del Congost.

Descobreix tot el que t’ofereix Montrebei en un dia on no faltarà l’aventura!

La activitat es realitza a l’Embassament de Canelles. El punt d’accés e inici de l’activitat es el moll de Corçà, a 10 kilómetres d’Àger, on trobaràs la base náutica d’Àger Aventura’t.
Aquesta activitat de kayak i trekking Montrebei per la part d’Aragó consisteix en la combinació d’una travesía d’anada en ​kayak​ ​ i una ​ruta de senderisme​ o trekking per a gaudir del Congost de Montrebei.

Començarem la travessia en kayak durant 9 km i arribarem fins al final del Congost de Montrebei on farem mitja volta per deixar el kayak al pont del Seguer. Allà deixareu el kayak a l’embarcador que trobareu a la esquerra del pont penjant i nosaltres us estarem esperant. Començarem la ruta a peu caminant pel pas de Montrebei i per les escales d’Aragó, fins a arribar fins al moll de Montfalcó. Allí vindrem a recollir-vos amb vaixell per a portar-vos de tornada a a la base nàutica de la partida, a Corçà.

L’accés al camí del Congost des de l’embarcador del Seguer (pont penjant), on es desembarca amb caiac i vaixell, és per una rampa natural. Tot i que aquest accés és assequible per a persones amb mobilitat normal, no és adequat per a persones amb mobilitat reduïda. Cal tenir precaució en baixar per accedir a l’embarcador.

• ¿Què oferim?

Nosaltres t’oferim:

• El ​kayak ​(doble o individual) + els ​rems​.
  • L’armilla salvavides.
  • Una ​bossa hermètica​ per embarcació.
  • Un ​casc ​(d’us obligatori en cas d’anar al Congost de Montrebei).
  • L’empresa es fara responsable de portar el vostre equipament pel trekking al punt de trobada on deixareu el kayak per evitar que es mullin les vostres pertinences.
  • ¿Què heu de portar?

Per a l’excursió recomanem, a part d’elements essencials com banyador, crema solar (ja que estareu una bona estona exposats al sol), una gorra/barret per a protegir-se de la insolació, 1,5L aigua mínim per a beure durant el trajecte i menjar per passar el dia.

Inici de l’activitat: 9h (En cas d’arribar més tard de les 9.15h quedara a criteri de l’empresa el poder realitzar l’activitat).

Arribada en kayak a l’embarcador del Seguer: 12h

Recollida en vaixell a Montfalcó: 18h

En el següent enllaç trobareu l’itinerari de l’activitat on podreu veure per on passa la ruta amb el mapa en satèl·lit:

ITINERARI KAYAK TREKK ARAGÓ MONTREBEI

Degut al baix nivell de l’aigua, tenim dues opcions a l’hora de realitzar aquesta activitat:

1- Fer el Congost i el recorregut fins a l’embarcador de Montfalcó (13,7Km), en aquest cas, heu de deixar el pont penjant a ma dreta i pujar fins trobar el camí de Mont‐rebei. Caminareu fins que ho creieu convenient i donareu la volta, tornareu al pont penjant. Creueu el pont i pujareu fins trobar les primeres escales que fareu de baixada. Seguireu pel camí fins arribar a les segones escales, que també les fareu de baixada. Després de les escales, seguireu pujant pel camí fins arribar al refugi de Montfalcó. Del refugi en surt una pista ampla (circulen vehicles) que arriba a l’embarcador de Montfalcó. Aquí és on us recollirà la nostra embarcació. No agafeu cap altre camí o sender que no sigui la pista ampla que porta a l’embarcador. A les 18h us recollirà la nostra embarcació per traslladar-vos a la Base Nàutica de Corçà. El vaixell no espera. Si no heu arribat a l’hora de recollida, no us podrem recollir fins que el vaixell torni a passar per l’embarcador de Montfalcó.

2- El recorregut fins a l’embarcador de Montfalcó (9,5Km) sense pujar al Congost de Mont-Rebei. Pujareu al pont penjant i el creueu, aneu seguint fins trobar les primeres escales que fareu de baixada. Seguireu pel camí fins arribar a les segones escales, que també les fareu de baixada. Després de les escales, seguireu pujant pel camí fins arribar al refugi de Montfalcó. Del refugi en surt una pista ampla (circulen vehicles) que arriba a l’embarcador de Montfalcó. Aquí és on us recollirà la nostra embarcació. No agafeu cap altre camí o sender que no sigui la pista ampla que porta a l’embarcador. A les 18h us recollirà la nostra embarcació per traslladar-vos a la Base Nàutica de Corçà. El vaixell no espera. Si no heu arribat a l’hora de recollida, no us podrem recollir fins que el vaixell torni a passar per l’embarcador de Montfalcó.

Tarifes

Familiar 2 + 1 infantil

Nen menor de 8 anys

Reserva

No et perdis aquesta oportunitat!