Vaixell Trekking Finestres

La millor alternativa al Congost de Mont-rebei!

Una ruta que et portarà al segle XIX descobrint les ruïnes dels pobles de Fet i Finestres

ACTIVITAT NO DISPONIBLE

L’activitat es realitza a l’Embassament de Canelles. El punt d’accés e inici de l’activitat es el moll de Corçà, a 10 kilòmetres d’Àger, on trobaràs la base nàutica d’Àger Aventura’t.

Aquesta activitat consisteix en una combinació de vaixell i trekking per visitar els pobles en ruïnes de Fet i Finestres per finalment gaudir de l’espectacular Muralla de Finestres.

Començarem a les 9h del mati a l’embarcador de Corçà, on realitzarem un trasllat amb el vaixell fins als peus del poble de Fet on començareu la sortida a peu.

La primera part de la sortida consistirà en la pujada fins al poble de Fet. Un cop allà, fareu la visita a les ruïnes i podreu gaudir de les vistes de l’embassament de Canelles i la Serra del Montsec. Seguireu les marques del PR (Petit recorregut) de color groc i blanc, que us guiaran a un sender el qual us durà direcció Finestres. Seguint els cartells, arribareu al poble en ruïnes de Finestres on podreu realitzar la visita a l’ermita de San Marcos, a menys de 10 minuts del poble, des de on gaudireu d’unes espectaculars vistes de la Muralla de Finestres. També teniu la possibilitat de visitar l’ermita de San Vicente, la qual esta construïda sobre la mateixa Muralla.

Una vegada hagueu finalitzat les visites al poble de Finestres, seguireu el camí a l’esquerra de la creu a l’entrada del poble, per baixar fins a la platja de Canelles on us recollira el vaixell per tornar passant per davant de la presa de Canelles, per els nius dels voltors de Blancafort, el Congost de Fet i finalment arribar a l’embarcador de Corçà.

Per a l’excursió recomanem, a part d’elements essencials com banyador, crema solar (ja que estareu una bona estona exposats al sol), una gorra/barret per a protegir-se de la insolació, 2L d’aigua mínim per a beure durant el trajecte i menjar per passar el dia.

Inici de l’activitat: 9h (En cas d’arribar més tard quedarà a criteri de l’empresa el poder realitzar l’activitat).

Recollida en vaixell a Finestres: 14h

Tarifes

30€

Adults

20€

Nens (fins a 10 anys)

Omple el següent formulari i tramitarem la teva reserva:

No et perdis aquesta oportunitat!